PALVELUEHDOT

Varaus- ja peruutusehdot

Ajanvaraus on sitova sopimus, ja asiakas on velvollinen noudattamaan varaus- ja peruutusehtoja varatessaan ajan Kauneushoitola Onnenporttiin. Ehdot perustuvat kuluttajansuojalakiin.

Varausten siirrot, muutokset ja peruutukset tulee tehdä viimeistään 24h ennen varatun ajan alkua. Tämän jälkeen siirretyistä tai peruutetuista ajoista perimme 50% varatun palvelun hinnasta ja kokonaan peruuttamattomista ajoista perimme 100% palvelun hinnan.

Peruutusmaksusta joustetaan vain äkillisissä sairastapauksissa. Sellaisen sattuessa ota heti yhteyttä hoitolaan ja varaudu myös todistamaan sairastuminen. Sairastapauksen sattuessa varattua aikaa voi siirtää yhden kerran veloituksetta. Sen jälkeen peruutetusta ajasta tai ajan siirrosta veloitetaan puolet palvelun hinnasta.

Lähetämme peruutusehtojen mukaisen laskun asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen 14 vrk maksuajalla. Mikäli maksua ei ole suoritettu eräpäivään mennessä lähetämme 2 muistutuslaskua 14 vrk välein, jonka jälkeen siirrämme laskun perintätoimiston hoidettavaksi mikäli emme ole saaneet maksusuoritusta.

Huomioithan, että jos tulet paikalle myöhässä, eikä hoitoa ehditä sen takia kokonaisuudessaan tai ollenkaan suorittamaan, peritään varatun palvelun täysi hinta.

Mikäli hoitola joutuu perumaan ajanvarauksen, asiakkaan ei tarvitse maksaa palvelun hintaa. Hoitolalla on oikeus perua ajanvaraus, jos palvelun suorittamiselle tulee este (esimerkiksi henkilökunnan sairaustapaus, laitteen rikkoutuminen, kiinteistöön tai sähkön-/vedenjakeluun liittyvä ongelma tms.).

Sarjahoitojen ja lahjakorttien ehdot

Kun asiakas ostaa sarjahoidon, sitoutuu hän käymään kyseisissä hoidoissa sarjan loppuun saakka. Sarjahoitoon kuuluvista käyttämättömistä hoitokerroista ei palauteta rahoja takaisin.

Jos asiakas ei jostain syystä halua/voi käydä ostamaansa sarjahoitoon kuuluvassa palvelussa, asiakkaalle tarjotaan lahjakorttia, jonka voi käyttää hoitolan muihin palveluihin ja siellä myytäviin tuotteisiin. Lahjakortin summa määräytyy sarjahoidosta maksetun hinnan ja käytettyjen hoitokertojen hinnan erotuksen mukaan. Käytetyt hoitokerrat katsotaan normaalihintaisiksi.

Sarjahoidoille on ilmoitettu voimassaoloaika, jonka puitteissa kaikki sarjaan kuuluvat hoidot tulee käyttää. Käyttämättä jääneitä hoitokertoja ei korvata voimassaoloajan jälkeen.

Lahjakorteissa on ilmoitettu voimassaoloaika, jota ei voi muuttaa. Lahjakortti katsotaan käytetyksi, kun voimassaoloaika umpeutuu.

Reklamaatiot

Mahdolliset reklamaatiot tulee tehdä ottamalla yhteyttä hoitolaan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään yhden viikon sisällä kyseisestä palvelukäynnistä tai tuotteiden ostopäivästä. Asiakkaan on hyvä varautua siihen, että reklamaation syy täytyy tulla havainnollistamaan paikan päälle yhdessä sovittavana ajankohtana.

Kuluttaja-asiamiehen ohjeistuksen mukaan korjaamme virheen veloituksetta. Tehdystä työstä ei palauteta rahoja. Mikäli asiakas ei halua korjausta, hänelle tarjotaan lahjakorttia, jonka voi käyttää hoitolan palveluihin ja siellä myytäviin tuotteisiin. Lahjakortin summa katsotaan tapauskohtaisesti.

Tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Vialliset tuotteet korvataan ensisijaisesti uudella vastaavalla tuotteella tai jos vastaavaa tuotetta ei ole saatavilla, se korvataan kyseisen tuotteen ostosumman mukaisella lahjakortilla, jonka voi käyttää hoitolan palveluihin ja siellä myytäviin tuotteisiin.

>